Tata планира да увеличи двойно инвестициите си в развитието на брандовете Jaguar и Land Rover, които са нейна собственост. След придобиването им индийската компания гадишно влага от 1,1 до 1,25 млрд. долара в разработката и производството на автомобилите на двете марки, а сега ръководството обсъжда възможността да удвои инвестициите си.
Трябва да бъде подчертано, че основният дял от приходите на Tata идват от Jaguar и Land Rover: и така, през декември 2011 г. приходите от британските брандове възлизат на 95% от цялата продукция на компанията. Второ, печалбата от продажбите на автомобили Jaguar и Land Rover надвишава собствените постижения на Тата на вътрешния паза в Индия, така че значителното увеличение на инвестициите в двата бранда е напълно обяснимо, независимо от това, че ръстът на продажбите продължава да бъде относително неголям.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!