Ford отново взе титлата „Световен двигател на годината“

Общи 06 юни 2013 | Speed-Press.com A- A+ 9520 посещения | без коментари

Ефективният и пъргав 1,0-литров бензинов двигател на Ford бе провъзгласен за "Световен двигател на 2013 г.". 3-цилиндров агрегат печели наградата за втора поредна година. 1.0-литровият EcoBoost комбинира директно впръскване на горивото, турбокомпресор и променливи фази на газоразпределение за по-нисък разход на гориво, без да се жертва мощността. Агрегатът получи най-високия резултат в историята на наградите. Двигателят спечели също и в категорията „Най-добър двигател под 1,0 литър“ на годишните награди на списанието за Световни технологии при двигателите. Ford потвърди плановете си да удвои производството на двигателя в завода си в Кьолн, Германия, на над 1000 двигателя дневно от средата на август, за да посрещне търсенето. „С технология, древна колкото двигателя с вътрешно горене, много рядко може да се постигне истински пробив, но точно това постигна екипът ни с този двигател, заяви Джо Бакай, вицепрезидент на Ford по глобалните двигатели. Трябва да го покараш, за да се увериш, че малък 3-цилиндров двигател може да осигури такава динамика и икономичност.“ Жури от 87 автомобилни журналисти от 35 страни по света присъди наградите на база управляемост, представяне, икономичност, рафинираност и успешно внедряване на нови технологии. Ford е един от трите автомобилни производителя с последователни победи в 15-годишната история на конкурса. 1.0-литровият EcoBoost е проектиран в изследователските и развойни центрове на Ford в Аахен и Меркених, Германия, и Дънтън, Великобритания, и се произвежда в Кьолн, Германия, и Крайова, Румъния. Дийн Славнич, съпредседател на 15-ите награди за Световен двигател на годината и редактор в списанието за световни технологии при двигателите, заяви: „Малкият EcoBoost – първият 3-цилиндров двигател на Ford – продължава да е двигателят, който побеждава наред. Той е икономичен в реални условия, а компактният турбокомпресор може с лекота да задвижва по-големи автомобили като Grand C-MAX.“ 1.0-литровият EcoBoost двигател понастоящем се предлага в малки автомобили като Fiesta и B-MAX и в компактни модели като Focus, C-MAX и Grand C-MAX. В близко бъдеще той ще задвижва по-големи автомобили като новото Mondeo. Този двигател ще се предлага още за лекотоварните Transit Connect и Transit Courier, както и за пътническите Tourneo Connect и Tourneo Courier. Агенция Speed-Press

 
Ключови думи:   ford
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте