GM обяви масивна инвестиция от 4 милиарда евро в марката Opel. Тя ще се случва на порции в продължение на четири години. Решението бе обявено по време на среща в Рюселхайм, Германия, където е централата на Opel.
Голяма част от средствата ще отидат за разработването на нови модели, тъй като марката е европейското оръжие на американския гигант General Motors. Компанията майка иска да лансира 23 нови модела заедно с кабриолета Cascada и над 13 нови силови двигателя до 2016 г.
„Като глобална автомобилна компания, GM се нуждае от силно присъствие в Европа“, заяви Дан Акерсон, глава на GM.
Бордът на гиганта се събра в Германия, за да начертае стратегията за следващите десет години, която е под наслов DRIVE!2022.
По време на брифинг с медиите Дан Акерсон показа парче от Берлинската стена, собственост на Opel, което ще бъде поставено под централата на компанията. Този символ ще олицетворява новата глава в историята на марката.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!