Range Rover Sport се развихри в Ню Йорк

Main March 27, 2013 | Speed-Press.com A- A+ 7520 views | no comments

Вчера в Ню Йорк Land Rover представи за първи път новия Range Rover Sport. Благодарение на своята напълно нова и първа в своя клас алуминиева конструкция на купето британският модел е вече с 500 кг по-лек от своя предшественик. Това позволява да се постигне комбинация от спортен лукс и върховни офроуд възможности с впечатляващи CO2 - емисии, сведени до 194 г/км.
Дизайнът му го позиционира между Range Rover и Evoque. Моделът е с 62 мм по-дълъг от предишното поколение. Със своите 4850 мм той е по-къс от останалите 7-местни SUV - автомобили и повечето седани от сегмент Е. Междуосието е увеличено със 78 мм, което означава по-голямо пространство и по-лесен достъп на пътниците до багажното отделение.
Спортният дух е още по-силно изразен от плътния волан с по-малък диаметър, вертикалния скоростен лост, по-високо разположената централна конзола, регулируемото осветление и обгръщащите тялото седалки. „Спортното“ положение на тялото при шофиране напомня на позицията при Evoque. Пътниците от втория ред вече разполагат с 24 мм повече разстояние за коленете. Може да се поръча и трети ред седалки с опция за сядане 5+2. Те са електроуправляеми и се сгъват, за да осигурят плоска повърхност и да не се губи от вместимостта на багажника. Делението им е 50/50.
8-инчовият тъчскрийн дава на водача достъп connect and view (свържи и виж) до приложенията на неговия смартфон. Технологията Connected car му позволява да провери статуса на превозното средство чрез приложение на телефона, включително опции за проследяване на откраднат автомобил, спешни обаждания и функцията Land Rover Assist Call. В автомобила може да се инсталира и точка за Wi-Fi с широк диапазон, така че пътниците да разполагат с интернет връзка за смартфоните и таблетите си.
Въздушното окачване, пето поколение, осигурява до 115 мм регулярно движение – от най-ниската настройка (сега с 10 мм по-ниска, или 50 мм, за по-лесен вход и изход) до стандартната височина за офроуд пътища. Проектираната наново система за въздушно окачване и нейната нова междинна настройка от +35 мм означава, че режимът off-road може да се използва и при по-висока скорост (80 км/ч вместо 50 км/ч), което представлява ценна опция при дълги и неравни пътища.
Новият Range Rover Sport се предлага с избор между две системи 4WD. Едната е с раздатъчна кутия с две скорости с опция за ниските обороти с разпределение на въртящия момент 50/50 между предните и задните колела и възможност за 100% заключване. Алтернативата е с 18 кг по-лека и е с раздатъчна кутия с една скорост, с „Торсен“ диференциал, който автоматично разпределя въртящия момент към вала с най-голямо сцепление. Зададеното по подразбиране разпределение на въртящия момент 42/58 има за цел да даде предимство на задното задвижване за оптимална динамика на шофирането.
Изборът е между четири двигателя – 2 бензинови с турбокомпресор (5.0-литров V8 с 510 к.с. и нов 3.0-литров V6 с 340 к.с.) и два дизелови (3.0-литровTDV6 с 258 к.с. и SDV6 с 292 к.с.). По-късно тази година към тях ще бъде добавен и мощен 4.4-литров дизелов агрегат SDV8 с мощност 339 к.с. Освен това през 2013 г. ще може да се поръча и високоефективен дизелов хибриден модел, чийто доставки ще започнат през 2014 г.
Всички мотори са съчетани с усъвършенствани автоматични 8-степенни предавателни кутии ZF 8HP70 с електронно управление.
Новият модел е проектиран и разработен в центровете на Land Rover във Великобритания и ще излиза от завода в Солихъл. Продажбите започват през третото тримесечие на 2013 г.
За повече информация изтеглете прикачения файл

 
 

Images Gallery


 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...