Започваме ударно с тестове на най-доброто, което намерихме под слънцето. Новият Range Rover вече всява страхопочитание и по нашите пътища. Екипът на TG веднага си записа няколко дни с най-добрата кола на света. В нейното най-величествено измерение и ниво на оборудване...
В рубриката Тест ще намерите още: футуристичен Citroen, могъщо Maserati (даже две), хипер бързо Clio RS на писта, баничарка от VW, електрически Fiat и най-добрата кола на света според Джеръми и цяла Великобритания.
Като стана въпрос за Великобритания, имахме нестандартна среща от трети вид. Инженерите, стоящи зад проекта Bloodhound, ни направиха част от проекта. Докоснахме се до конкретен детайл от машината, която ще се опита да счупи рекорда за скорост на суша. И като говорим за конкретен детайл, имаме предвид най-важният – колелото от алуминий, което при 1600 км/ч ще се върти с 10 200 об/мин. Сам Филип бе нагърбен със задачата да намери транспортен ван, способен да пренесе въпросното 100-килограмово нещо от Германия до Шотландия. Сам лично разказва за приключението и за найлоните с балончета. Между другото, избра Range Sport.
Понеже се опитваме да бъдем безкрайно полезни на читателите си, организирахме тест на гуми. С една и съща кола, писта и пилот, както си му е редът. Само че пилотът е Стиг, така че се получи доста шумно и задимено...
В Porsche, още неизтрезнели от празненствата по случай юбилея на 911, организираха фантастично представяне на цялата гама на обновената Panamera. TG, естествено беше там, запозна се отблизо с всички версии на крилатия седан и дори с оглавявания от българин екип, оптимизирал ефикасността на модела.
Наско Марков пък разказва за Льо Ман, откъдето се върна броени часове преди приключването на броя, пълен с впечатления и, подозираме, малко недоспал.
Отбелязваме стогодишнината на Aston Martin в прегръдките на V12 Zagato в прохода Фурка. Сам описва колата като великолепен, непокаял се изблик на шум и ръчно произведен лукс. Май му е харесало...
По-нататък ще прочетете как редакторът Монев си хареса колело с марка Aston Martin. Вероятно се досещате, че струва колкото средностатистически седан от средния клас, но едва ли би ви хрумнало, че кормилото му е облицовано със същата кожа, използвана в интериора на One-77.
И за да приключи лудницата с истинска лудница, Хорацио Пагани ни повози с част от семейството си по най-красивите пътища на Италия. Много Pagani-та на едно място. Можехме ли да откажем, честно!?
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!