Toyota сe съсредоточава върху развиващите се пазари

Общи 10 март 2011 | Auto-Press.net A- A+ 4208 посещения | без коментари



Toyota Motor Co. планира да продава половината от произвежданите си автомобили в страните с развиващи се пазари - emerging markets, както и да изкара 10 нови хибридни модела в рамката на програмата за увеличение на оперативната печалба минимум до 1 трилион йени ($12 млрд.) към 2015-а година.

Освен това, Toyota ще проведе най-мащабната реорганизация на мениджмънта си за последните осем години, в хода на която ще премахне позицията вице-президенти и ще съкрати броят на членовете на съвета на директорите си до 11 вместо досегашните 27. Към 2015-а Toyota разчита да продава по 9 млн. автомобили годишно.

По прогнозите на автопроизводителя, делът на Китай тогава ще достигне 15% от всички продажби. "Ще се фокусираме върху развитието на дейността си в развиващите се пазари, както и върху създаването на по-екологични автомобили" - заяви президентът на Toyota Акио Тойода. - "Ще вземем още решение и затова, кога и с колко си струва да увеличим нашите мощности по производство на автомобили в страните с развиващи се икономики".

В текущата финансова година, завършваща на 31 март, операционната печалба на Toyota се очаква да достигне 550 млрд. йени, а продажбите 7,53 млн. автомобила.

 
Ключови думи:   emerging markets, motor co, toyota, toyota motor
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте