Дизайнерското тунинг студио Vilner на Атанас Вилнер е готово с първия цялостен проект на базата на първа генерация Bentley Continental GT. Клиентът на автомобила е пожелал модификациите преди 8 месеца. Оригиналният външен цвят е Racing Green, а интериорът от стандартен заводски пакет в цвят шафран с кафяви дървени апликации. Студиото работи в 3 направления:1. Екстериорна промяна с цел по-агресивна и уникална визия2. Изцяло нов интериор.3. Увеличаване на мощността.Проектът на екстериора и интериора е направен от дизайнерите на Vilner, изцяло съобразен с желанията на клиента. Визията на автомобила е сериозно променена. Общо дължината е увеличена с 13 см, ширината с 16 см. В екстериора са използвани нови карбонови детайли, напълно обновени са всички елементи - без линията на тавана. Целта е по-агресивен и индивидуален вид на автомобила. Предната част на автомобилът е удължена с 8 см, а задната - с 5 см. По идея и дизайн на Vilner са също карбоновия преден спойлер, карбоновия заден спойлер и задния дифузьор. Променени са изцяло и накрайниците на ауспусите.Автомобилът от заводски Racing Green цвят е пребоядисан в сив графит мат. Вътрешната част на фаровете е изработена от карбон. Стоповете също са ‘гримирани’. Интериорът от стандартен заводски пакет в цвят шафран с кафяви дървени апликации е изцяло променен. Прецизно е изработен в черен цвят с акценти от бордо. Материалите са черна алкантара, черна естествена кожа и черна екзотична кожа с шарка на кобра. Шевовете и коланите са в бордо. Тъмно червен цвят дискретно се забелязва и в джобовете на вратите, подлакътника и скоростния лост. Крилата - знакът и символът на Bentley са избродирани с бордо шев върху седалките, както и присъстват в дизайна на страничната част на седалките. Перата влизат като мощен и същевременно неангажиращ погледа и вниманието акцент и във всички дървени елементи от интериора. Прецизно и старателно са аерографирани и покрити с лак. Таванът е облечен в черна алкантара с декоративна шарка, която присъства и на седалките. Воланът е с променена форма, съобразена със захвата на шофьора. Под капака промените също не са малко. Мощността е увеличена от 559 на 660, а максималният въртящ момент от 650 на 780 Нм. Максималната скорост е повишена на 325 км/ч от стандартната 318.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!